КОНСПЕКТ
ЗАНЯТТЯ З НАРОДОЗНАВСТВА НА ТЕМУ:
« У
СВІТІ ІГРАШОК»
СЛОВНИК: іграшка, багато, гратися, назви іграшок.
МАТЕРІАЛ: іграшки.
Вихователь оголошує дітям, що сьогодні до них в гості прийшов Незнайко, а з ним уже знайомі іграшки.
Незнайко вітається з нами. Він каже: « Добър ден, деца!»
-А що ми йому відповімо?
Незнайко запитує, чи знаємо ми, хто до нас у гості прийшов і чи вміємо ми
відповісти болгарською мовою.
-Як ми усіх назвемо? ( Показує на іграшки)
Діти:
-
играчки…
Сьогодні малята у нас мандрівка в наш улюблений куточок – іграшковий. Іграшки
складені у красивих шафах. Там вони живуть. Ось стоїть маленький стіл – «
суфричка» - на якому дівчатка розкладають іграшковий посуд. А ось і ліжечко (
лежанка) для нашої ляльки ( кукла).( вихователь показує дітям велику ляльку).
-Хто це? Давайте дамо їй болгарське ім’я.
- А це хто? ( вихователь поступово показує дітям іграшки, а діти
називають).
Якщо серед іграшок є такі, назв яких діти не знають, вихователь називає їх
сам. Діти повторюють слова – назви та їх ознак.
-Які ж вони наші іграшки, діти? Ось зайчик ( зайчето), у нього очі ( учити).великі, круглі. ( Діти проговорюють
за вихователем). А хвостик ( упахчица) зовсім маленький, куций. Зайчик усі
боїться, від усіх тікає. Ось як він про себе розповідає:
Зайченцето
бяло, цял ден си играло
в близката
горичка, със една сърничка.
Вече се стъмнило, слънцето се
скрило.
Зайчето разбрало, че е
закъсняло.
Хукнало да бяга,
както му приляга,
но във тъмнината
сбъркало следата!
Седнало да плаче, малкото
юначе.
На кого да каже, път да му
покаже?
Спряла под
елата, с лампичка в ръката
малката
Светулка, на Щуреца булка.
Зайчето видяла, пътя му огряла.
Отишло при Зайка, милата си майка.
Сказав і пострибав зайчик, втік від нас. ( вихователь ховає
зайчика).
Проведення фізкультхвилинки: вихователь пропонує дітям взяти іграшки, кому
яка подобається, і зробити вправи з ними або потанцювати.
Слухання і заучування вірша « Мойто БЕБЕ»
Вище мойто БЕБЕ
Колко е красиво.
То щъ бъде стани
по красиво
нека ми е живо.
Майка казва, чи
то има
ут картоф
главичка,
нека казва – аз
си играя – самичка.
Після заучування вірша можна викликати усіх бажаючих
розповісти вірш. Нагородою можуть бути
оплески.
На підсумковому етапі вихователь говорить, що сьогодні малята знайомилися з назвою іграшок, вчилися
запитувати і розповідати болгарською мовою, і що в них це не погано виходить,
всі дуже старались.
Немає коментарів:
Дописати коментар