пʼятниця, 30 жовтня 2015 р.

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З НАРОДОЗНАВСТВА НА ТЕМУ " У СВІТІ ІГРАШОК"

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З НАРОДОЗНАВСТВА НА ТЕМУ:

« У СВІТІ ІГРАШОК»


МЕТА: Збагачувати і активізувати словниковий запас дітей, розвивати діалогічне мовлення. Закріпити знання про іграшки, розвивати мовленнєві навички дітей. Завчити болгарський вірш « БЕБЕ».
СЛОВНИК: іграшка, багато, гратися, назви іграшок.

МАТЕРІАЛ: іграшки.

ХІД ЗАНЯТТЯ:


Вихователь оголошує дітям, що сьогодні до них в гості прийшов Незнайко, а з ним уже знайомі іграшки.
Незнайко вітається з нами. Він каже: « Добър ден, деца!»
-А що ми йому відповімо?
Незнайко запитує, чи знаємо ми, хто до нас у гості прийшов і чи вміємо ми відповісти болгарською мовою.
-Як ми усіх назвемо? ( Показує на іграшки)
Діти:
-         играчки…
Сьогодні малята у нас мандрівка в наш улюблений куточок – іграшковий. Іграшки складені у красивих шафах. Там вони живуть. Ось стоїть маленький стіл – « суфричка» - на якому дівчатка розкладають іграшковий посуд. А ось і ліжечко ( лежанка) для нашої ляльки ( кукла).( вихователь показує дітям велику ляльку).
-Хто це? Давайте дамо їй болгарське імя.
- А це хто? ( вихователь поступово показує дітям іграшки, а діти називають).
Якщо серед іграшок є такі, назв яких діти не знають, вихователь називає їх сам. Діти повторюють слова – назви та їх ознак.
-Які ж вони наші іграшки, діти? Ось зайчик ( зайчето), у нього очі  ( учити).великі, круглі. ( Діти проговорюють за вихователем). А хвостик ( упахчица) зовсім маленький, куций. Зайчик усі боїться, від усіх тікає. Ось як він про себе розповідає:
Зайченцето бяло, цял ден си играло
в близката горичка, със една сърничка.
                Вече се стъмнило, слънцето се скрило.
                Зайчето разбрало, че е закъсняло.
Хукнало да бяга, както му приляга,
но във тъмнината сбъркало следата!
                 Седнало да плаче, малкото юначе.
                 На кого да каже, път да му покаже?
Спряла под елата, с лампичка в ръката
малката Светулка, на Щуреца булка.
            Зайчето видяла, пътя му огряла.
            Отишло при Зайка, милата си майка.
Сказав і пострибав зайчик, втік від нас. ( вихователь ховає зайчика).
Проведення фізкультхвилинки: вихователь пропонує дітям взяти іграшки, кому яка подобається, і зробити вправи з ними або потанцювати.
Слухання і заучування вірша « Мойто БЕБЕ»
Вище мойто БЕБЕ
Колко е красиво.
То щъ бъде стани по красиво
нека ми е живо.
Майка казва, чи то има
ут картоф главичка,
нека казва – аз си играя – самичка.
Після заучування вірша можна викликати усіх бажаючих розповісти вірш. Нагородою можуть бути  оплески.
На підсумковому етапі вихователь говорить, що сьогодні малята  знайомилися з назвою іграшок, вчилися запитувати і розповідати болгарською мовою, і що в них це не погано виходить, всі дуже старались.





Немає коментарів:

Дописати коментар