пʼятниця, 30 жовтня 2015 р.

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З НАРОДОЗНАВСТВА НА ТЕМУ:

           «НАША ГРУПОВА КІМНАТА»


МЕТА: Вчити дітей орієнтуватися в груповій кімнаті за назвами інтереру. Закріпити знання про назви меблів, іграшок, посуд, рослин. Формувати уміння відповідати на питання дорослих. Збагачувати словниковий запас, формувати уміння відповідати на питання.
Словник: загадки(гатанки), іграшки(играчки), квіти( цветя), м’яч ( топче), ручка ( химикалка), барабан( барабанне), глечик( гарне), скалка( тучилка), кольорові олівці( цветни моливи), рушник ( пешкирь), мило( сапунь).
Матеріал: Натуральні предмети.
                                                               
ХІД ЗАНЯТТЯ
На початку заняття вихователь прислухається до стуку у двері і пропонує дітям підійти до дверей і подивитись, хто прийшов до них. За дверима мають бути  діти – учні 1 класу  Герги і Тудорка в болгарському вбранні. Вихователь говорить: « До нас у гості прийшли сьогодні Герги і Тудорка. І ми як гостинні господарі, привітаємось з ними (добре дошли) та назвавши їх імена». Діти вітаються, називаючи:
-         Добър ден, Герги.
-         Добър ден, Тудорка.
А тепер давайте запросимо їх до себе в групову кімнату
Давайте скажемо:
- заходьте, будь ласка, у нашу групову кімнату.( Діти повторюють це запрошення). Четверо дітей підходять до учнів, беруть їх за руки і ведуть їх в групову кімнату.
Вихователь каже:
- Давайте покажемо гостям нашу кімнату. Я буду екскурсоводом, а ви моїми помічниками.
Вихователь з групою дітей зупиняється серед кімнати і починає розповідати:
        -Ось наша групова кімната. іти повторюють хором. Вихователь звертає увагу, що болгарською мовою треба говорити – къща, а не кімната). Вона велика.
- Діти, ми підходимо до нашого ігрового куточку. Наші іграшки складені в красивих шафках. Там живуть іграшки.( играчки). ( Діти повторюють). На підлозі лежить великий красивий килим ( голямо плаче). ( Діти повторюють).
Проведення фізкультхвилинки.
Вихователь:
-Наші гості вже мабуть, стомилися ( умъриса), запросимо їх теж покружляти з нами та заспівати болгарську пісеньку «Красно Цветя»
- А тепер підійдіть, будь ласка до кутка рослин.(цветя). – Це алоє ( стуленик). ( Діти повторюють). Це відома рослина з давніх пір. Цю кімнатну рослину садили наші бабусі. Це лікувальне квітка. Загоює ранки, при застуді допомагає.
- Підійдіть , будь ласка, до наших парт. На них лежать наші учбові речі ( ученически вещи). ( Діти повторюють).
Ручки – химикалка;
Натирачка – кумичка;
Зошит – тетрадка;
Кольорові олівці – цветни маливи.
А тепер сядемо за столик та згадаємо прислівя про навчання та розум та загадки:
-« Човек се учи, от що му се случи»;
-« Кой има ума, има и дума».
-Хвърлиш ме го –
Не плаче, смее се,
Обаче боднеш ме го, без да щеш
Нашата игра ще спреш.
                                (топче), (м’яч).
-А ось і наш болгарський куточок.
Давайте згадаємо назви:
-рушник – пешкірь;
Глечик – гарне;
Скалка – тучилка;
Кухлик з гарбуза – картуна;
Прялка – урка;
Веретено – вратену. ( Діти повторюють).
-Діти, яка у нас сьогодні була екскурсія? Що ми розповіли Герги  й Тудорці про нашу групову кімнату?

А тепер давайте запросимо їх до себе в групову кімнату 






Немає коментарів:

Дописати коментар